Trendy w druku reklamowym 2024 – dlaczego papier bibuła z nadrukiem?

Bez względu na branżę, w której działasz – śledzenie trendów w branży reklamowej powinno być jednym z tych przyjemnych obowiązków, którym warto poświęcić nieco czasu pracy. Zwłaszcza na początku roku, kiedy znajomość aktualnych i nadchodzących trendów bywa tym, co pozwoli Ci wyróżnić się na tle konkurencji. Interesujące jest to, że teraz – w dobie nowinek technologicznych i szaleństwa wokół możliwości AI – wielką popularnością cieszą się klasyczne rozwiązania w zakresie druku reklamowego.

Wśród nich papier bibuła z nadrukiem zdaje się być jednym z tych, na które warto zwrócić szczególną uwagę. Dlaczego i Ty powinieneś oraz jak wykorzystać potencjał tego produktu w swoim biznesie? Sprawdźmy!

​Niestandardowy papier bibuła z nadrukiem – nie przegap tego trendu i zamień go w stały element strategii marketingowej!

Współczesny świat uwielbia rzeczy uniwersalne i wyjątkowe zarazem. Choć mogłoby się to wydawać połączenie nie do urzeczywistnienia – okazuje się, że papier bibuła z nadrukiem jest właśnie takim rozwiązaniem, dzięki czemu wpisuje się w potrzeby tak wielu branż. Mimo iż jest to dość klasyczny sposób na promowanie marki, to dzięki wysublimowanym możliwościom współczesnej technologii – można wygląd papieru bibułowego znakomicie dopasować do brandingu firmy.

Producenci ww. produktów dbają o zapewnienie różnorodności oferty w zakresie wzorów, czy kolorów. To sprawia, że nie musisz martwić się, czy papier bibułowy z logo będzie pasować do strategii biznesowej – tak po prostu się stanie, a jednym warunkiem do osiągnięcia tego celu jest współpraca z profesjonalistami. To dzięki nim nie tylko nie będziesz musiał się martwić o to, czy zamówiony papier bibuła spełni Twoje oczekiwania pod względem estetycznym, ale też i użytkowym.

​Papier bibuła z nadrukiem jako rozwiązanie opakowaniowe

Jednym z flagowych zastosowań papieru bibułowego jest wykorzystanie go w formie opakowania – co tak jak wspomniano powyżej, może być wykorzystane w różnych branżach. Wynika to z faktu, że dzięki swoim właściwościom papier bibuła z nadrukiem potrafi dokładnie i szczelnie pokryć pakowany produkt (np. wędlina, kwiaty) – tym samym zapewniając mu lepszą ochronę.

Aby lepiej zrozumieć użytkowy charakter papieru bibuła jako materiału opakowaniowego – konieczne jest lepiej pojąć jego cechy charakterystyczne. Na potrzeby tego artykułu wyjaśnimy ten trend bliżej korzystając z przykładów papieru bibułowego jednego z godnych zaufania producentów tj. drukarni Bielprint.

Mianowicie, zastanawiając się nad tym czym właściwie jest papier bibuła z nadrukiem – przede wszystkim konieczne jest zauważyć, ze mowa o najcieńszym możliwym, nadającym się do nadruku papierze. Fakt niskiej gramatury tego materiału (mowa o wartości na poziomie 17-24 g/m2) – przekłada się również na fakt, że jest to bardzo wydajne i przystępne ekonomicznie rozwiązanie, co też czyni papier ten przystępnym zarówno dla dużych graczy, jak i małych firm.

Jakie wyróżniamy główne warianty papieru typu bibuła z nadrukiem?

  1. Bibuła zwykła – lekko matowa, biała, 24g/m2.
  2. Bibuła papier gładzony – lekko przeźroczysta, 18g/m2.
  3. Bibuła papier satynowy, bez kwasowy – uznawana za najbardziej ekskluzywny wybór, przyjemnie szeleszczący i bardziej przeźroczysty, 17g/m2.

Bardzo ważną informacją jest to, że wszystkie wyżej wymienione bibuły papierowe nadają się do kontaktu z żywnością, co jeszcze bardziej poszerza ich możliwości użytkowania w różnych branżach. Gdyby jednak wymienić, który z wyżej wymienionych typów zdaje się być najbardziej popularny – zdaje się, iż byłby to papier bibuła z nadrukiem gładzony. Zachęcające są też dwie wersje kolorystyczne tego papieru – biała i czarna, dzięki czemu można sobie pozwolić na jeszcze wyższy poziom personalizacji produktu do potrzeb marki.

​Papier bibułowy i jego wykorzystanie – sprawdź te inspiracje!

Nie byłoby przesadą stwierdzić, że tak naprawdę to wyobraźnia stanowi granicę, jeśli chodzi o kreatywność wykorzystania papieru bibuła z nadrukiem na potrzeby marki, zwłaszcza w przypadku działań brandingowych, ale nie tylko. Jak wspominaliśmy wcześniej zasługą papieru bibuły jest także to, że podnosi poziom bezpieczeństwa pakowanych w niego produktów.

To powiedziawszy, spójrzmy na konkretne przykłady zastosowania papieru bibułowego w praktyce. Przede wszystkim materiał ten doskonale nadaje się do podniesienia prestiżu danego sklepu (zarówno online, jak i stacjonarnie) i mamy tutaj na myśli głównie branżę odzieżową oraz obuwniczą. Produkt, którego oblecze świetnie skomponowany z brandingiem marki papier bibuła z nadrukiem od razu stanowi oświadczenie o dobrym guście firmy.

Jednak ignorancją byłoby ograniczenie zastosowania tego materiału wyłącznie do luksusowych marek. Ten sam materiał doskonale sprawdzi się w kwiaciarniach, czy na stoiskach wędliniarskich. Będzie doskonałym uzupełnieniem wyposażenia cukierni, piekarni, czy wielu innych miejsc – w których dba się nie tylko o jakość produktów, ale też wizerunek przedsiębiorstwa. Tym samym papier bibułowy to zdecydowanie trend, którego nie można przeoczyć w swojej strategii reklamowej 2024.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *